Wednesday, February 12, 2014

iğneyle yapılan tespihin anlatımlı resmi

Selam degerli web sitesi okurlarimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün iğneyle yapılan tespihin anlatımlı resmi yazisini paylasmaya karar verdik.











igneyle yapilan tespihin anlatimli resmi 1

Öncelikle masa ölçümü aldım.4 kenardan 30 cm kadar sarkma payı ve 4 cm ve 1 cm katlama payı vererek masa örtüsünü kestim.Kenarları önce 1cm sonra  4 cm katlıyoruz. Üzerinden ölçü kaymasın diye ütüledim.Bu tür kenar bastırma işlerinde ütüyle çalışırsanız dikişler daha düzgün oluyor.Aslında ovarlok çekerseniz 1 cm katlamaya gerek kalmaz.Direk 4 cm katlayabilirsiniz.











igneyle yapilan tespihin anlatimli resmi 2

Ütü izinden sonra köşede üçgen oluşturdum.Toplu iğneyle teyelledim.











igneyle yapilan tespihin anlatimli resmi 3

Teyellediğim yerden dikip, fazlasını kestim.











igneyle yapilan tespihin anlatimli resmi 4

Dikişi açarak ortadan ütüledim.Bu köşe çalışmasını:bohça kenarlarında ve peçete kenarlarında kullanabilirsiniz.











igneyle yapilan tespihin anlatimli resmi 5

Bu işlemi 4 köşeye de uyguladım.Son olarak kenar dikişlerini attım.











igneyle yapilan tespihin anlatimli resmi 6

İşte Sonuç....Masanın üzerindeki sepetleri de kumaşla kapladım.Ama onları daha sonra anlatıcam:))




Bu konu hakkinda daha fazla bilgi gorebileceginiz onemli bir kaynak : toplu igne modeli

No comments:

Post a Comment