Sunday, November 17, 2013

şekilli çocuk kurabiyeleri

Merhaba sevgili web sitesi okurlarimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün şekilli çocuk kurabiyeleri makalesini yayinlamaya karar verdik.

sekilli cocuk kurabiyeleri 1

En sevdiğim kız isimlerinden biridir; Zeynep. İçime bir sıcaklık ve huzur verir nedense :)

Bir iki gün içinde dünyaya gelecek olan Zeynep bebeğin kurabiyelerini bu huzur ve baharın verdiği enerji ile süsledim.

Zor ayrıldım... :)

sekilli cocuk kurabiyeleri 2

Bebeğimiz kız olunca, puseti bile dallı güllü yapabiliyorum, erkekte ister istemez bir ciddiyetimiz var bebek bile olsa :))

sekilli cocuk kurabiyeleri 3

Bir terzi hatta modacı edası ile elbiseler diktim. :)

sekilli cocuk kurabiyeleri 4

sekilli cocuk kurabiyeleri 5

Aynı şekilde zıbınları da... :)

sekilli cocuk kurabiyeleri 6

sekilli cocuk kurabiyeleri 7

Aslında son fotoğraf; cici sepetinin içine yerleştirilmiş hali olacaktı, makineyi, ışığı her şeyi hazırlamıştım ama kurabiyeleri teslim almaya geldiğinde Tuba hanımın verdiği beğeni tepkileri nedeniyle kendimi kaybetmişim. Gittikten sonra aklıma geldi. :))


Onerdigimiz enterasan yazilar : cocuk kurabiye

No comments:

Post a Comment