Tuesday, November 5, 2013

U all suka marah anak??



Kita manusia biasa... Bila dah termakan dengan hasutan setan, pasti akan terlepas jugak... pasti nak jugak termarah anak tu.. Setan tengok kita macam tu, bukan main lagi duk bersorak riang, bertepuk, menari sakan.. Haihh..!!






Nasihat untuk u all secara umum & diri saya secara khasnya... JANGAN SUKA MARAH ANAK2 TAK TENTU PASAL... JANGAN HANYA MEREKA MERENGEK MINTAK PERHATIAN PUN KITA DUK MARAH2... Sayang-sayang saya semua... Belajar yer.. belajar kawal emosi..!!






Sayang sayang saya sekalian... ingatlah satu pesanan ni, jangan marah anak tanpa sebab munasabah.. sesungguhnya kita tak tahu sampai bila Tuhan pinjamkan Anak-anak syurga ni untuk kita jaga... Sekarang kita marah sebab dia kacau kita buat kerja rumah, sepahkan rumah, kita marah sebab dia duk menangis tapi ingatlah, jika Tuhan dah ambik kembali harta pinjaman kita tu... Time tu, kita pasti rindukan tangisan mereka.. rindukan rumah yang berselerak... rindukan mereka datang kacau kita... 








Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.




u all suka marah anak 1


u all suka marah anak 2


tekan SINI untuk perkongsian bersama





No comments:

Post a Comment