Friday, March 7, 2014

KIZ ÇOCUĞU PATİĞİ- BABET





kiz cocu u pati i babet 1


Hayrılı Akşamlar Kıymetli İzleyenlerim....


Dün yayınladığım şapkadan artan iple arkadaşımın kızına patik ördüm...Biraz büyükçe oldu babet gibi...



kiz cocu u pati i babet 2


Tabanını ördükten sonra üzerine fıstıklı dolgular yaptım...






kiz cocu u pati i babet 3


Kırmızı ip ile kenarlarına sık iğne gittim...



kiz cocu u pati i babet 4


Üzerine yine üç katlı çiçeğimi yaparak diktim...



kiz cocu u pati i babet 5


Tam olarak ölçüsünü yazmadım...Nette o kadar güzel modeller var ki mutlaka sizler daha iyisini yaparsınız...


Fikir olsun diye yayınladım...


Küçük prensesler için ev patiği olarak ideal...


Benim gibi kalın tığ ile çabuk birşeyler örmek isteyenler hemen işleyebilirler...


Şen ve esen kalın....


No comments:

Post a Comment